« متشكرم يا رازق الانام .اي روزي دهنده ي روزي خوران | متشكرم يا عالم السر .اي داناي سرها واسرار عالم » |
متشكرم يا فالق الحب .اي روياننده ي دانه
اللهم عجل لوليك الفرج النور والسرور
رب مهربان ذرات هستي سلام
رب مهربان حضور همه ي انسانهارا در طواف وتسبيح وتذكر حق ذرات عالم بپذير
رب مهربان .فقط بر انسان سوگلي دوحيات قرار داده است
1.حيات تنفسي و2. حيات جاودان تقرب نفسي قرار داده است
1.حيات جسمي تنفسي و2. حيات روحي نفسي در درك معاني جاودان حقايق
و1.حيات در ظاهر دنيا و2.حيات در اعماق باطن علوي
تا با حيات ظاهر تنفسي به سكوي تقرب حيات نفس در قبله ي حق برسد
واز فرصت تنفس در نور رحمت حق
طفل نفس خود را مورد محبت ومراقبت وتحول قرار دهد
پيامبر اعظم (ص) موصوف به صفت خلق عظيم در عالم هستند
ونور حقيقت وحقايق را بي واسطه از حضرت حق دريافت مي دارند
وبواسطه ي نور رحمت خود بطور كامل به نفوس خلايق .
قوت نور در ك تازه را انتقال مي دهند
وقوت نوري در ك حقيقت حق .
را هر روز بر نفوس انسانها افاضه ي نفسي مي نمايند
وانسان در يك لحظه مجهز به دوحيات تنفسي ونفسي است
وحيات ظاهر تنفسي .حيات اكتسابي نيست
وحيات نفسي وجاودان
با اكتساب وتحصيل در كسب درك تازه در هر روز حاصل مي گردد
وبا تلاش نفس
در اكتساب قوت نوري تفكر سالم با تسبيح حق در قبله ي حق حاصل گردد
تفكر ي كه در چهارچوب رضايت حق حاصل گردد به رفتار صالح منجر گردد
مراقبت در پرورش تفكر نيكو در نفس .رفتار صالح توليد نمايد
ونفس ضعيف اماره را رام
ونفس را به تقرب مطمئنه شدن در درك لزوم حركت در قبله ي حق
وثبات حركت در قبله ي حق تشويق مي دارد
وانسان بايد هر لحظه با صبر .قوت نوري . تسبيح حق را در دهان طفل نفس گذارد
وهمان گونه كه بر تنفس خود مراقبت دارد
بر تنفس ادراكات نوري نفس هم مواظبت نمايد
وتنفسي كه منجر به ارتقاء وتحول تقربي نفس نگردد
تنفسي بي حاصل وبي ثمر در روز حشر خواهد بود
تنفس بي ثمر بدون تجهيز نفس در تسبيح حق
باعث گردد نفس در روز حشر نابينا وناشنوا وفاقد نطق وشرمنده حاضر گردد
وچه كسي دوست دارد در بين نفوس با روي شرمنده وبا حسرت محشور گردد؟
وهدف ايجاد نظام خلقت وحضور انبيا ء وامامان (ع)
كمك به روشن ساختن نور نفوس براي حيات جاودان وتقرب آور است
ودر عالم نورعلوي بايد با مركب نور تسبيح حق حركت نمود
وخدا مي فرمايد : تخلقوا با اخلاق الله وشرط نزديكي به قبله ي نور حق
همسو سازي تفكر ورفتار نفس وذهن در قبله ي فرامين حق است
اگر فقط تفكر در قبله باشد
ورفتار در قبله ي حق نباشد تقرب ونزديكي به قبله حق حاصل نگردد
وتفكر صحيح
وشناخت وجذب ادراكات حق پسند عبادت وليعرفون در قبله ي حق حاصل گردد
ورفتار صحيح حق پسند عبادت وليعبدون .هم فقط در قبله حق حاصل گردد
وليعرفون وليعبدون وايجاد تفكر ورفتار صحيح حق پسندهر دو عبادت است
ودوبال در كسب ونزديكي مستمر به تقرب قبله ي نور حق است
وچگونه با يك بال حركت نفس ممكن گردد
وهمه ي تلاش نظام آفرينش كمك به
همسو سازي تفكر ورفتار انسان در قبله ي رضايت حق است
وآماده شدن بر ورود به زندگي حيات جاودان نوري نفس است
وتسبيح حق چون شوكر ي الكتريكي نفس را از غفلت مدام خارج نمايد
وهرلحظه با تسبيح حق .نفس را از غفلت وخواب رفتگي مدام خارج سازيم
ودائم بايد با تسبيح حق
بر نفس وذهن سيلي هوشياري زد تا به بيهوشي اماره گي مبتلا نگردد
ونور تسبيح حق همواره از سلامت نفس محافظت مي نمايد
رب مهربان .به ما توفيق ادب آموزي از تسبيح وتذكر حق ذرات عالم عنايت فرما
رب مهربان .در ظهور آقاي نور وصلح واصلاح حضرت قائم (عج) تعجيل بفرما
رب مهربان .آتش نفس شعله ور
دجال جهال خون خوار ومجنون را از جهان خاموش ونابود بگردان
متشكرم اي تحول بخش ابدي مهربان در حيات ودرك
فرم در حال بارگذاری ...