« متشكرم يا من هو فوق كل شيء | متشکرم یا من هو قبل کل شیءوحاضر ابدی » |
متشكرم يا من هو بعد كل شيءوهميشه حاضر ابدي
اللهم عجل لوليك الفرج النور والسرور
رب مهربان هستي سلام
رب مهربان .حضور همه ي انسانهارا در طواف وتسبيح وتذكر حق .ذرات عالم بپذير
زمان گذر لحظه هاست واز ازل به سوي ابد در حركت است
زمان هميشه نو وتازه است .
وفقط ذرات خاكي عالم است كه با گذر زمان فرسوده مي گردند
وحركت جوهر ي حبي وتسبيحي وطوافي .در درون عالم زمان قرار دارد
بيرون وظاهر زمان.
ساعات شلوغ وپر اشتغال روز مر ه گي زندگي مادي است
ودرون وباطن وبهار زمان . وقت نام دارد
وقت بهار باطن .زمان تسبيح نشاط آور با حق مهربان است
وقت بهار باطن .
زمان تعالي وبه اعتدال رساندن نفس وذهن وعقل
با اتصال به انوار حق مهربان است
ووقت بهار باطن .
تنها زمان تقرب آور وتحول آفرين وبا رويش نور آگاهي همراه است
ودر اصل زمان بهاري وزمان زمستاني در باطن نفس وذهن داريم
اگر انسان با تذكر حق
زمان پرنشاط وپر سرعتي را تجربه نمود در وقت بهار باطن قرار دارد
واگر انسان با غفلت روزمره .زمان طاقت فرسا وطولاني رنج آوري را تجربه نمود
در زمان زمستان باطن سرگردان است
وهر انساني با تذكر حق نفس وذهن را
در معرض دريافت بارش انوار با طراوت ذكر نور حضرت حق قرار مي دهد
ويا هر انساني
با دوري وبي توجهي به تذكر حق .در زمستان طاقت فرساي زمان سرگردان مي گردد
وهر ذره اي كه خالق متعال خلق نمودند.
بهار وزمستان زماني .منحصر به فرد خود را تجربه مي نمايد
حضرت جبرئيل وملائكه باتذكر دائم حق .متعالي تر ومقرب تر نمي گردند
ولي انسان اين فرصت را دارد
تا با هر تذكر نور حق .به مرتبه ي بالاتر ي از تقرب حق .حركت وصعود نمايد
وانسان در حركت تسبيحي حبي وطوافي در وقت بهاري ذكر .
با هر تذكر نور حق .با اعتدال تر ومتعالي تر ومقرب تر مي گردد
وهر تذكر حق .با حركت و صعود در مراتب تقرب همراه است
واين اجازه ي صعود در تقرب حق وتعالي افزون .بر ملائك داده نشده است
و صعود در مراتب تقرب حق .با نظر حق مهربان
فقط در انحصاركسب حركت تقربي در انسان بازيگوش است
وباتذكر حق .انسان ظرفيت انبساط دروني وارتقاي بيكران باطني
در وسعت بخشي به مراتب تقرب مي يابد
ومركب وقت درون .در ظاهر زمان
فقط براي تحول لايتناهي در نور ذهن ونفس وعقل انسان در نظر گرفته شده است
ووقت خوش بهاري تسبيح درون با هر تنفس وتذكر حق
انسان را به جايگاه صعود مقربان به نور حق مي رساند
وزمان سه بعد دارد .1. زمان ظاهرروزمره 2. زمان باطن دهر 3. وزمان باطن سرمد
كه زمان باطن سرمد .باطن زمان دهر است
وتازماني كه مشغول تذكر حق هستيم
افاضه ي نور حق برذهن ونفس ما تداوم دارد
وبا قطع تذكر حق
از افاضه ي نور حضرت حق در ذهن ونفس بي بهره مي گرديم
وبا دريافت نور لطف حق .ذهن ونفس به امواج وتلاطم آگاهي
در درك جديد وكشف نور حقايق تازه دست مي يابد
انسان در جذب ادراكات ذهن ونفس
در جزر ومد وصفا ومروه سرگردان انتخاب دركي صحيح است
ونور لطف مهر حق .انسان را به درك حقيقي وصحيح تر رهنمون مي سازد
ومداومت در تذكر حق .باعث تداوم دريافت ادراكات حق نظر مي گردد
وكدام انسان كه .از حمايت نور لطف ومحبت حضرت حق بي نياز باشد
وتذكر حق .طلوع بهار تفكر وانديشه ي تحول آفرين است
رب مهربان .
به ما انسانها توفيق ادب آموزي وتسبيح گويي از ذرات عالم .عنايت فرما
رب مهربان .در ظهور آقاي نور وصلح واصلاح حضرت قائم (عج) تعجيل بفرما
رب مهربات .آتش نفس شعله ور
دجال جهال خون خوار ومجنون را ازجهان خاموش ونابود بگردان
متشكرم .اي هميشه حاضر ابدي مهربان
فرم در حال بارگذاری ...