« متشكرم يا ميسر وآسان كننده ي سختي ها | متشكرم يا مطهر وپاك كننده ي خلق از هر ناپاكي وزشتي » |
متشكرم يا منور وروشن كننده ونور بخش هستي
اللهم عجل لوليك الفرج النور والسرور
رب مهربان ذرات هستي سلام
رب مهربان حضور همه ي انسانهارا در طواف وتسبيح وتذكر حق ذرات عالم بپذير
در ادامه ي تذكرات حكمت آور سوره بقره معظم
در اصلاح ذهن ونفس مي فرمايد :
1. وجود خود بر تر بيني زمينه ساز انديشه وعمل نژاد پرستي گردد
2. ادعاونظر بي سند .براي پذيرش ذهن وانديشه پذيرفته نيست
وپذيرش هر سخن ونظر بايد بر اساس مرجع نظر معتبر حق باشد
واستاندارد سازي انديشه وصحت انديشه در گرو عمل به فرامين حق حاصل گردد
3. خود بر تر بيني آغاز انحراف نظر وعمل نفس است
ونژاد پرستي شدت وعمق ابتلا به مرض خود بر تر بيني را بيان دارد
وهرابتلاي خلقي ناپسنددر اثر تدريج وتكرار مزمن گشته وشدت يابد
وبه عمق فاجعه وقسوت وتعفن خلقي ونفسي برسد
4. دين اسلام نظرات حق را.در رفتار وتفكر حق پسند در قرآن بيان دارد
وكتاب قرآن كتاب مشاوره حق با بنده وعبد است
5. وبهشت پاداش اعمال مسلمين وتسليم شدگان بر نظرسلامت آور حق است
نه جاي حق ستيزان شايعه ساز
6. براي كسب پاداش بهشت .
نظر وعمل صالح حق پسند وتسليم وحق پذيري در نظر وعمل لازم است
7. بايددر نيك انديشي ونيك رفتاري دائم
استمرار ورزيد وايمان نبايد مقطعي وفصلي باشد
8. پاداش دادن از شئون ربوبيت رب غني است
9. توكل وتسليم حق بودن انسان را به اعماق آرامش وسلامت نفس وذهن رساند
10. در دين اسلام
تعصب ونژاد پرستي وتحقير وخود بر تر بيني وخودستايي ممنوع است
11. خود بر تر بيني ونژاد پرستي
ريشه ي بسياري از فتنه انگيزي ها وشرارت هااست
12. خود بر تر بين .قابليت درك مفاهيم روشن .نظر حق را از دست داده است
حتي كتب آسماني كه همه معجزه هستند
درجذب درك جديد در حق ستيز موثر واقع نگردندواورا برنمي انگيزاند
كتابي كه قابليت شفا بر مومنان را دارد بر خسارت خاسران افزايد
13. عالم .در فضاي آلوده به تعصب وحضور جاهلين دچار آلودگي فكري گردد
وتداوم حضور عالم به جاهل گردي. به توليد فكر مسموم منجر گردد
14. خداوند كساني را كه
مساجد ومحل تذكر انسانها را تخريب نمايند ستمكار معرفي نمايد
وكساني كه مانع رشد وسلامت افزايي دركي انسانها مي گردندستمكار خطاب نمايد
وتخريب قبله ي حق ومساجد .
تخريب فرهنگ وتخريب انديشه هاي حق پسند است
وخداوند تخريب وتعطيل وتضعيف مساجد را .ظلمي بزرگ معرفي نمايد
وهر بر نامه اي كه از رونق مساجد بكاهد ظلمي بزرگ معرفي گرديده است
وبكارگيري عنوان ظلم بزرگ بر تخريب مساجد
حكايت از شدت تخريب وتضعيف وخسارت بر نفوس وانديشه ها دارد
15. دشمن از رشد ذهني نفوس .
با تكرار وتداوم در جذب مطالب حق پسند مي ترسد
وبازارمكاره ي قبله هاي جعلي خود را پر كساد مي بيند
ومساجد مراكز تفكر ساز بر كسب حقايق
ومساجد بازارهاي جعل وشعبده ي فكري حق ستيزان را بر چيند
16. مساجد مراكز
همفكري واتحاد ومشاركتهاي وحدت آور در قبله ي رضايت حق است
17. مساجد مركز قدرت افزايي بر انديشه ورفتار حق پسند است
ومساجد حكم سنگر محافظت از منافع حق .حق گروان است
لذا دشمن با تخريب مراكز فكر آوري وسلامت آوري بر انديشه ورفتار
قصد تفرقه اندازي در انديشه هاوپراكندگي بر اتحاد نفو س حق رو دارد
ونفس وانديشه ي رهروان حق را به رنج وشرارت گرفتار سازد
تا فرصتي جز زنده ماندن بر سالم سازي نفس وانديشه ي خود نداشته باشند
وحق ستيزان مي خواهند با به اسارت كشيدن نفوس در زندان جعل سازي وشايعه
نفوس حق رو را از رسيدن به عزت ابدي باز دارند
18 .وعبادت بر مومن چون سلاح ونور نجات از ستم تاريك طلبان حق ستيز است
وحق ستيزي عقاب وذلت ابدي دنيوي واخروي را به همراه دارد
19. ودر دستور ديگر حق مبني بر تغيير قبله از بيت المقدس به سوي كعبه
بار ديگر يهودحق ستيز به بهانه جويي واعتراض وحق ستيزي مداوم پرداخت
وحق ستيز بر كليه ي فرامين حق .گريز واعتراض دائم وعدم پذيرش دارد
20. ومسلمان واقعي از فرامين حق تسليم پذيري وحق گروي محض دارد
تمام جهان مكان عبادت حق وهمه ي هستي قبله گاه براي عبوديت است
21. اگر حكم جهاد بر اوامر حق نبود هيچ مسجدي بر زمين باقي نمي ماند
واجراي حكم جهاد. مساجدرا مقتدرانه بر پا وحفظ داشته است
22.علاوه بر اجراي فرامين حق
هركاري كه بر اي كسب رضايت وتقرب به حق انجام گردد عبادت است
23. وخداوند حاضر وناظر وحاكم وقادر وراحم دائم .ابدي بر هستي است
24. در ادامه ي تهمت زني به حق .
حق ستيزان يهودي عزير را فرزند خدا مي دانستند
ومسيحيان حق ستيز هم عيسي (ع) را فرزند خدا مي دانستند
ومشركان نيز فرشتگان را فرزند خدا مي دانستند
وهميشه حق ستيزان در توليد تهمت بر حق وفرامين حق اشتغال دائم دارند
وجسارت بر ساحت مقام حق توسط حق ستيزان
ازشدت شرارت نفس تاريك طلب حق ستيزان حكايت دارد
25. اين انسان كه دائم نيازمند است .
وبراي بقاي نسل با قدرت محدود .نياز به محبت فرزند دارد
26. خداوند بي نياز مطلق واز نياز منزه وغني وقادر وحاكم مطلق است
وانديشه ي حق ستيزان دائم در توليد
شبه سازي وشرارت نفسي وانحراف اندازي در رهروان قبله ي رضايت حق است
27. وفقط خداي غني قادروصادق ومعبود بي همتا ومهربان
شايسته ي عبادت وتسليم وستايش است.
كه بر سعادت نفوس انسانها مشتاق ابدي است
رب مهربان .به ما توفيق ادب آموزي از تسبيح گويي ذرات عالم عنايت فرما
رب مهربان .در ظهور آقاي نور وصلح واصلاح حضرت قائم (ع) تعجيل بفرما
رب مهربان . آتش نفس شعله ور
دجال جهال وقارون هاي مجنون وخون خوار را از جهان خاموش ونابود بگردان
متشكرم اي مهربان روشني بخش بر درك وبر چشم وبر هستي
ومتشكرم اي روشني بخش بر باطن وظاهر نفوس وعالم
فرم در حال بارگذاری ...