« متشكرم يا مهيمن ومحافظ امنيت بخش ابدي عالم | متشكرم يا من هو يبقي ويفني كل شيءاي باقي ابدي وهمه فاني » |
متشكرم يا موءمن وايمني وايمان بخش مهربان
اللهم عجل لوليك الفرج النور والسرور
رب مهربان ذرات هستي سلام
رب مهربان .حضور همه ي انسانهارا در تسبيح وطواف وتذكر حق. ذرات عالم بپذير
همه ي بصرها بواسطه ي تجلي نور حضور دائم حضرت حق بيناست
نور تجلي حق .
در نفس كافر كفران گو به واسطه ي كدورت وسختي وانجماد .
ظهور رحمتي تحول زاندارد وكافر كفران گو از رحمت خدا دور گشته
نفس وذهن كافر كفران گو .
خاموش وتاريك مكدر ودر ظلمت زمستان نفس .مرده است
كافر كفران گو .روي از نور محبت دائم حق برگردانده
ودر جاده ي ضالين وزمستان يخ زده ي نفس خود منجمد گشته
والله.النور السموات والارض دائم ابدي است
چشم سر .با لطف نور تجلي حق فقط .به درك ظاهر ذرات دست مي يابد
ونور چشم عقل .كه باطن معاني خلقت ذرات را درك مي نمايد
واز درك ظاهر ذرات به درك معاني باطن
ودليل وفوايد حضور ذرات دست مي يابيم
واز درك وهضم معاني دلايل. ظاهر وباطن خلقت .
بر نور نفس وذهن وظهور نور عقل مي افزاييم
هر طلوع حركت در كشف .
ودرك معاني وقايع خلقت با كشف در اعماق وظهور .
نور ذهن ونفس وعقل همراه است
وهر كشف دركي .يك طلوع نوري تازه بر ذهن ونفس وعقل است
وحضور نور تجلي دائم حضرت حق
درك فوايد ظاهر وباطن وقايع ذرات را برنفس انسان آشكار وروشن مي گرداند
فقط كافي است انسان
با تذكر حق قصد ارتقاء ذهن ونفس خودرا داشته باشد
وهمه ي دلايل قطعي وحقيقي در ميز خلقت
براي تعالي وتحول نفس وذهن فراهم ابدي است
وانسان فقط بايد كليد تذكر وتسبيح حق را در ذهن ونفس خود روشن نمايد
واگر كليد تذكر حق را روشن ننمايد .
در سرماي شديد وسوزان كافري .منجمد ذهني ونفسي گردد
نور تذكر حق .
نور تحول آور وحب آور وگرمي بخش وانبساط آور در امنيت ابدي نفس است
ومرتبه ي عالي واعلي نور.حضور نور الانوار حضر ت حق است
ومرتبه ي نور نفس مقرب انبياء (ص)وانسان كامل.در مرتبه ي ثاني قرار دارد
ونور نفس اولياء وخواص انسانها .در مرتبه ي ثالث
ونور نفس هدايت شده. در مرتبه ي رابع
ونور درك معاني باطن در نفس .در مرتبه ي خامس
ونور عقل در نفس .در مرتبه ي سادس
ونور در ك حواس در دريافت حقايق .در مرتبه ي سابع قرار دارد
ونازلترين مرتبه ي دريافت ودرك .نور تجلي حق .
درنفس انسان خاكي درك مي گردد
رويش وظهور نور نظر وتفكر و .درك ظاهري در ذهن ونفس
از درك حواس ظاهر وقواي وهم وخيال است
وظهور نور نظر وتفكر ودرك عميق باطني.
در ذهن ونفس از نور حضور عقل است
ودرك ظاهري وسطحي حاصل از نور حواس است .
ومراتب نازل از نور دركي را به همراه دارد
ودرك باطني .حاصل از نور عقل راه گشاي ابدي بر نفس وذهن است
ومراتب عمقي واعلي در حصول مراتب نور دركي دارد
ونورعقل به سوي ظهور وسعت دركي عميق .
در باطن ابد. ذهن ونفس رهنمون گردد
وحضور نور واحد حق .در ذرات هستي حضور دائم است
وحواس ظاهر ما از درك نور حضور دائم حق .غايب وغيبت غفلتي دارد
وحواس وقواي نفس ما .در غروب انجماد وبازيگوشي وكفران
در بازي دادن ذهن نفس خود . در خاك غفلت اميال سرگردان است
وحضر ت حق .نور خالص مطلق است
وهرذره .غير از نور خالص حضرت حق .مراتبي از ناخالصي در نورنفس دارد
وانسان در دنيا با قاطي شدن به خاك تعلقات واميال ناخالصي عرضي مي يابد
ونور خلوص نفس انسان از حضور تعلقات دنيا ضعيف ونازل گردد
وتواضع وصبر .نور بصيرت درك حقايق رادر نفس افزون نمايد
ودريافت ودرك نور .نظروتفكر در ذهن ونفس . در دوسطح حاصل گردد .
1.در ك نظر در سطح ظاهر و2.درك نظر در عمق باطن
دريافت درك ظاهري با حواس ظاهر .
درك سطحي ومعيوب وناقص وتك بعدي است
ودريافت درك باطني توسط عقل .درك عميق كامل وصحيح وچند بعدي است
وتذكر وتسبيح نور حق .
درك اعماق وابعادنور حقايق را بر عقل وذهن ونفس آشكار سازد
وحاصل تدبير. چند بعدي عقل در درك وتفكر عميق در باطن ذهن ونفس
ظهور رفتار وعملكرد بي نقص حق پسند را به همراه دارد
تكليف انسان .تذكر وتسبيح حق مهربان وعدم قطع اتصال با حق مهربان است
1.تذكر حق وتاءمل عميق در نظر حق (ليعرفون )شناخت خود وخالق مهربان
2.عمل به خواست وفرامين حضرت حق (ليعبدون ).
وهمه ي حركتها ي( ليعرفون وليعبدون) وتلاش ها
براي رسيدن به آسايش حيات ابدي نفس است
نور تذكر حق .تفكر نيكو آورد وتوفيق در عمل ورفتار نيكو آورد
رب مهربان .به ما انسانها توفيق ادب آموزي از تسبيح ذرات عالم .عنايت فرما
رب مهربان در ظهور آقاي نور وصلح واصلاح حضرت قائم (عج) .تعجيل بفرما
رب مهربان.آتش نفس شعله ور
دجال جهال وخون خوار ومجنون را از جهان خاموش ونابود بگردان
متشكرم اي ايمني بخش وايمان بخش ابدي مهربان
فرم در حال بارگذاری ...